فول گیمز
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
ADS

دانلود بازی دریم لیگ 2023 هک شده اندروید

دانلود بازی دریم لیگ 2023 هک شده | Dream League Soccer 2023 : دریم لیگ 2023 جدیدترین نسخه بازی First Touch در گوشی های اندرویدی میباشد که برای اولین بار در سطح وب میخواهیم امروز این بازی رو معرفی شما عزیزان کنیم. این بازی هر سال طرفدار های زیادی رو جذب خود میکند و امسال بدون شک میتوانیم این بازی رتبه اول بازی های فوتبالی در گوشی های اندروید نام گذاری کنیم. هم اکنون میتوانید نسخه هک شده و اصلی این بازی فوتبالی محبوب رو با یک کلیک به راحتی دانلود و در گوشی های خود نصب کنید. همچنین بعد از چندین سال این بازی قابلیت آفلاین بازی کردن رو هم بر ویژگی های محبوب خود اضافه کرده است.

دانلود بازی دریم لیگ 2023 هک شده

دانلود بازی دریم لیگ 2023 هک شده اندروید

 

نکات جذاب و مثبت بازی DREAM LEAGUE SOCCER 2023 + MOD
دریم لیگ 2023 یک بازی شبیه ساز مسابقات فوتبال است که مدیریت یک تیم کامل را با امکانات زیاد به شما می دهد . شما باید باشگاه خود را بسازید و مدیریت کنید و آن را بر قله فوتبال دنیا برساند و از یک باشگاه تبدیل به بزرگترین باشگاه دنیا بکنید . شما در این بازی می توانید تیم فوتبال خود را شخصی سازی کنید و استادیوم فوتبال را مطابق سلیقه خود بسازید و هر بازیکنی که دوست دارید مطابق بودجه خریداری کنید و اگر بازیکنی را نخواستید بفروشید .

 

دانلود بازی دریم لیگ 2023 هک شده در این بازی نام باشگاه و نام استادیوم هم بر عهده شما است و صفر تا صد باشگاه را باید خودتان انتخاب کنید و تا این حد از شخصی سازی بی سابقه بوده و بسیاری از کاربران از این حالت بازی استقبال کرده اند . این بازی الگوی خاص به خودش را دارد . شما باید از سطح آماتور شروع کنید . خود را به لیگ های بالاتر برسانید تا آماده رقابت با رقبای بزرگی چون بارسلونا و منچسترسیتی و آرسنال و پاریس سنت ژرمن و رئال مادرید و . . . شوید . از لحاظ گرافیکی در حد یک بازی کنسولی هم روی این بازی کار شد . وقتی نگاهی به شکل بازی و استادیوم و گیم پلی و جزییات و از جمله فیس بازیکنان بیندازید قطعا شما را راضی خواهد کرد .

 

ویژگی های جدید در بازی Dream League Soccer 2023 عبارتند از :

  • شبیه ساز کاملا مجازی فوتبال برای علاقمندان به بازی های ورزشی
  • گرافیک عالی و زیبا
  • سایه گذاری در بازی به صورت واقع گرایانه
  • ساختار ۳ بعدی در بازی
  • طراحی چهره و حرکات خصوصی و فردی هر بازیکن به صورت واقعی
  • تعداد ۳۵۰۰ تا بازیکن در تیم های مختلف
  • وجود تیم های مطرح و قوی در بازی
  • طراحی اورگانیک و طبیغی بازیکان در بازی
  • ساخت تیم مخصوص خود و شخصی سازی آن
  • شخصی سازی لوگو و لباس های تیم مخصوص خود
  • اضافه کردن مربی های مختلف برای کمک به تیم انتخاب و ساخته شده شما
  • امکان برگزاری بازی های دوستانه و تدارکاتی برای تیم
  • بخش بازی آنلاین Dream League Online برای برگزتاری بازی آنلاین و زنده از سر تا سر جهان
  • کنترلر های ساده و آسان روی صفحه نمایش
  • پخش موزیک دل خواه یا موزیک های خود بازی
  • بازی کردن به صورت افلاین
  • گیم پلیر آسان و انیمیشن سازی دلروبا
  • اجرای بازی برای دستگاه های میان رده با مشخصات حداقلی

 

برای دانلود بازی دریم لیگ 2023 Dream League Soccer از سرور های قدرت مند فول گیمز  به باکس دانلود مراجعه کنید و برای اجرای بدون مشکل به نقاط و راهنمای اجرای بازی توجه کنید تا بدون مشکل بازی را اجرا کنید این بازی همزمان انتشار در گول گپلی در سایت میهن اپ برای دانلود شما کاربران آماده سازی شده شده است که هم اکنون نسخه جدید و آپدیت شده بازی اماده دریافت شما کاربران عزیز است با مشاهده اسکرین شات ها از بازی و در صورت تمایل به دریافت بازی اقدام کنید .

 

 

نکته دانلود بازی دریم لیگ 2023 هک شده

  1. برنامه OPENGL 3.0  برای اجرا نیاز می باشد
  2. نسخه ۲۰۲۲ از دسترس خارج شده  و هم اکنون از نسخه ۲۰۲۳ استفاده کنید
  3. نسخه مود یا هک شده در این بازی وجود ندارد
  4. با دخیره کردن این صفحه از آپدیت ها ی جدید بخر شده و دریافت نمایید

 

از 1 تا 5 چه امتیازی به این مطلب میدهید؟

*برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

*اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.

*در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

*فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.

*کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت fullgames.ir می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

*چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.

*فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Software | فول گیمز

قیمت: 00

واحد پول: ISO 4217

سیستم عامل: windows

دسته برنامه: Game

امتیازدهی ویرایشگر:
4.78
xxxx